21 Temmuz 2022 Perşembe

Kazansana Şikayet

 Kazansana şikayet içerisinde hangi tür şikayetler bulunuyor? Ödeme şikayetleri, altyapı şikayetleri ve müşteri hizmetleri hakkında yapılan tüm şikayetlerin değerlendirilmesi! Siteye güvenmeden önce okuyun!

Kazansana, bahis ve casino oyunlarının yurtdışı lisanslı şekilde oynatılmasını sağlayan bir sitedir. Sitenin Curaçao Hükümeti tarafından verilmiş olan lisansı bulunuyor. Bunun yanında altyapı için de kendi tecrübelerini göz önünde bulundurarak bir sistem oluşturmuşlardır.

Kazansana Ödeme Şikayetleri

Kazansana şikayet içerisinde en sık karşılaşılan durumlardan biri ödeme işlemlerine ilişkin olan şikayetlerdir. Ancak bu şikayetlere bakıldığı zaman karşımıza çıkan durum için şunları söyleyebiliriz;

  • Sitenin içerisinde para çekme işlemleri için kurallar bulunur. Yapılan şikayetlerde bu kuralların dışında işlem yapılmış olduğu görülüyor.

  • Firma hakkında yapılan yorumlarda ödeme konusunda yoğun şikayet bulunuyor. Ancak şikayetlerin büyük bir bölümü herhangi bir kanıt sunulmadan oluşturulmuş.

  • Firmanın şikayet sayısı oldukça azdır. Bu da şikayetlerin genel olarak site içerisinde çözüldüğünü gösteriyor.

  • Site içerisinde yer alan ödeme limitleri her gün değişiklik gösterebilir. Şikayet ile karşılaşmamak için para çekme işleminizin öncesinde müşteri hizmetleri ile görüşmeniz gerekir. Aksi takdirde işleminiz başarısız olabilir.

  • Ödeme işlemleri hakkında yapılan şikayetler için herhangi bir ilerleme belirtilmemiş durumdadır.

Kazansana Altyapı Şikayetleri

Firmanın altyapısı kendisi tarafından oluşturulmuş özel bir altyapıdır. Bu altyapı sayesinde kişiler para çekme, para yatırma, üyelik açma ve benzeri konularda sorunsuz bir şekilde hizmet alabilir.

Kazansana şikayet incelendiğinde herhangi bir altyapı şikayeti ile karşılaşmıyoruz. Bu durumda da firmanın altyapı konusunda oldukça başarılı olduğunu söyleyebiliriz. Firma hızlı bir şekilde işlemlerin gerçekleştirilmesi için uygun yapıya sahiptir.

Kazansana Müşteri Hizmetleri Şikayetleri

Bahis siteleri hakkında karşılaşılan şikayet türlerinden biri ise müşteri hizmetlerine ilişkin yorumlardır. Müşteri hizmetlerinin temel amacı site içerisindeki hizmetin geliştirilmesini sağlamaktır.

Müşteri hizmetleri için Kazansana şikayet arasında yer alan şikayetlere baktığımızda yalnızca birkaç üyenin müşteri hizmetlerinin konuşma tarzını beğenmediğini belirtmiştir. Ancak bu durum hem kişiden kişiye hem de durumdan duruma değişebilir. Yazı üzerinden görüşmeler yapıldığı için duyguların varlığından bahsetmek mümkün olmayacaktır. Yani kişilerin tavrı ya da konuşma tarzı sizin yorumlamanıza kalır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Handikap Canlı Destek

  Handikap canlı destek ile hiçbir engellemeye takılmadan bahis al! 7 gün 24 saat sitenin çalışanlarından istediğiniz yardımı alabilirsiniz....